Sales coaching VIP Traject
Ik leg graag de focus op jou als persoon, wat maakt het klantcontact met jou nou zo uniek? In de academie draait het om contact maken, dit doe je met je stem en houding. Je houding is namelijk een afspiegeling van hoe je erin zit, ook al praat je door de telefoon.
Na de training ben je in staat om:
Met plezier én met de juiste energie klantcontact te hebben;
Van je prospect een klant te maken;
Klantgedrag te herkennen en daaropin te spelen;
Een goed telefonisch verkoopgesprek te voeren;
Goede telefonische betaalafspraken te maken met bestaande of toekomstige klanten;
Klachten telefonisch te verwerken op de juiste manier;
Met plezier en zonder angst klantcontact hebben.
Van betaalafspraken tot klachtenafhandeling
Goede telefonische betaalafspraken te maken met bestaande of toekomstige klanten;
Klachten telefonisch te verwerken op de juiste manier;
Met plezier en zonder angst klantcontact hebben.